20 Aralık 2013 Cuma

Türkiye’de Siyasi Denge Nasıl Sağlanır?-9

Türkiye’de Siyasi Denge Nasıl Sağlanır?-9
Ahmet YALVAÇ / ANAYURT  20 Mart 2013 Çarşamba

Başta bu gibiler olmak üzere, tüm Milletvekillerinin, Vatanın ve Milletin bölünmez bütünlüğünün koruması hususunda görevlerini yapmaya davet ediyorum. Ve Sayın Milletvekillerinin görevlerini yapmalarını bekliyorum Kestirme yoldan önerim şu:
Eğer AKP li bir grup Milletvekili örneğin, Merkez Sağ kökenliler AKP den istifa edip bağımsız kalırlarsa, sorun kendiliğinden çözülür. Böyle bir durumda, Anayasa çalışmaları, daha oylamaya geçilmeden gündemden düşer. Ve diğer bütün önemli konuları salim kafa ile düşünmek için bir zemin de hazırlanmış olur. Böyle bir husus, Türkiye’nin normalleşmeye geçmesi için de, bir başlangıç olur.
Şimdiki hali ile de, yeni Anayasanın oylanmasında, referanduma sunabilme şartı olan 330 kabul oyunun sağlanamayacağı anlaşılıyor.
Eğer Milletvekilleri, gerçekten Milletin vekili ise, nasıl seçilmiş olurlarsa olsunlar; özellikle zor zamanlarda Milletin sesine kulak vermelidirler. Eğer bir grup Milletvekili AKP’den istifa etmezse, oylamada red oyu kullanmalı, böylece bölünmenin önüne geçmelidirler.
Şimdi vatansever ve duyarlı vatandaşlarımızın, faks, ya da mailde ne yazacakları hususuna geliyorum
Eğer bu gibi vatandaşlarımız, Milletvekillerine çekecekleri faks, ya da gönderecekleri mailde; rahatsızlıklarını ortaya koyduktan sonra, ya Partilerinden istifa etmeleri, ya da Anayasa oylamasında  red oyu kullanmalarını, özellikle vurgulamalıdırlar.Bu konuda duyarlı vatandaşlarımızı da, görevlerini yapmaya davet ediyorum
Sayın Milletvekillerinin Meclis’teki faks numaraları ile, mail adreslerinin bir şekilde öğrenilebileceğini belirtmek istiyorum
Burada şu hususu da, özellikle vurgulamak istiyorum:
Benim hiçbir Siyasetçiye karşı, kişisel bir kinim ya da bir hesabım yok. Olamaz da zaten. Görevini yapmak isteyen, gidişattan Türkiye adına kaygı duyan bir Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak yazıyorum, bütün bunları.
HALKIMIZ AÇ, GÜVENLİĞİMİZ
TEHLİKEDE:YENİ ANAYASA
ÖNCELİKLİ SORUNUMUZ DEĞİL.
Halkımız, elektrik, su doğal gaz gibi temel ihtiyaç maddeleri ile, yemeye içmeye doğru dürüst para yetiştiremiyor. Oy avcılığı ile, yeşil kartın yaygınlaştırılması sonrasında, Sosyal Güvenlik Kurumu SGK’dan maaşlarını alan Memur, İşçi, ya da Bağ Kurluların sağlık hizmetlerinden yararlanmalarında katkı payı adı altında yapılan kesintiler nedeni ile, bu gibi emeklilerin aldığı maaş kuşa döndü. Emekliler geçinemez oldu. Çalışan insanlarımız da öyle. 
¥ DEVAMI VAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder