20 Aralık 2013 Cuma

Türkiye’de Siyasi Denge Nasıl Sağlanır?-6



Türkiye’de Siyasi Denge Nasıl Sağlanır?-6
Ahmet YALVAÇ    ANAYURT   16 Mart 2013 Cumartesi

Toplanan bu yardım malzemelerinin kime ve nasıl dağıtılacağı hususnda benim ciddi endişelerim vardı. Nihayet düşündüklerimden bazıları gerçek oldu. Yardım malzemelerinin birileri tarafından çalınıp satıldığı haberlerini, yine televizyon ekranlarından gördük…

Hocam, lütfen insanların kafasında acaba soruları oluşturmayın ve siyasilerin emellerine de alet olmayın…
Şimdi de Cami imamları için bir şeyler söylemek istiyorum:
Hocalar, ben inançlı bir Müslümanım. Cuma günleri namazda hep, namazın ve orucun, zekatın faziletlerinden, anaya, babaya saygıdan ve buna benzer Dini konulardan bahsediyorsunuz. Bunların hepsi doğru güzel de; yeterli değil, günlük sorunlardan da biraz bahsedin.
 Türkiye bölünme tehlikesi ile karşı karşıya. Topraklarımıza, şehitlerimize, bayrağımıza sahip olmamız gerektiğinden de bahsedin biraz.Bir şeyler yapın, bir şeyler söyleyin lütfen!...
Ben Kahraman Maraşlıyım. Vatan için göğsünden yaralanan ve ölümden dönen bir gazinin torunuyum. Size Maraş kalesinde Fransız bayrağının gönderden nasıl indirilip, yerine Türk bayrağının yeniden nasıl çekildiğini anlatmak istiiyorum
 Bir Cuma günü namaz için Ulu Camiye gelenler, kalede Fransız bayrağnın dalgalandığını görüyorlar. Cami imamı şöyle diyor. Ey Cemaat, kalede Fransız bayrağı dalgalanırken, bizlerin burada namaz kılması caiz değildir diyor. Ve bunun üzerine Cemaat Allah Allah sesleri ile kalenin bayırlarına tırmanıyor, ve Fransız bayrağ gönderden indiriliyor, yerine Türk bayrağı yeniden çekiliyor. Ondan sonra Cuma namazı kılınıyor.
Diyeceğim şudur: Gün bu gündür. Bu gün vatanımıza sahip çıkma günüdür, emperyalist devletlere ve onun emellerine karşı çıkma günüdür. Sizlere ancak bu yaraşır.
Biz tarihe yön vermiş asil  bir Milletin torunlarıyız. Bizlere emperyalist devletlerin peşinde koşmak, onların oyunlarına alet olmak asla yaraşmaz!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder